péntek, január 30, 2009

Meskás ékszereim

még nem is mutattam milyen csodálatos ékszereket vettem a MESKÁN az ügyeskezű és rettentő precíz ékszerkészítő lányoktól. Imádom a gyöngyöket és az ékszereket, magam is szeretnék majd próbálkozni a készítésükkel, a nyáron fűztem már egy gyűrűt, majd az is mutatom, de előbb a profik munkáját szeretném ha megnéznétek. Ilyen csodáim vannak:

gyöngyöslány Bori bohém fülije
szintén gyöngyöslány Bori fülije farmerhez,
amit a kedvemért csinált, köszönet érte itt is, azonnal beleszerettem:o)
Hoyacarmosa kávé tejcsokival fülije,első látásra szerelem
Panyi Zsuzsi tejkaramellás gyűrűje
Carmen téli álom karkötője, ami egyáltalán nem hagyott hidegen:o)
Hoyacarnosa selyemcukorka karkötője, ugye milyen kis finomság:o)
Vezsuzsi raw medálja, nagyon csodásak a szinei a fűzése meg teljes rejtély elöttem
Panyi Zsuzsi lime és fekete medálja, igazi nagyágyú, lévén 5,5cm hosszú:o)
és íme kreatívmanó alias gyöngyöslány Bori medálja lánccal, amit azóta nézegettem, hogy Évi feltette az oldalára, végül előszülinapi ajándékként megkaptam és olyan rajtam, amilyennek megálmodtam, imádom.:o)


Köszönöm szépen Minden készítőnek a csodás ékszereket!

12 megjegyzés:

Edige írta...

Tényleg csodásak! ... mert megérdemled... ugye?

Timici írta...

köszönöm:o)remélem tényleg megérdemlem:o)
kicsit nőiesebbnek érzem magam tőlük és ez nagyon ráfér a lelkemre, amit a súlyom miatti depi okoz:(

Anice kötős blogja írta...

Meennyi édes csecsebecse! Boldog elő-szülinapot!

Timici írta...

köszönöm:o)
szülinapom:hááát az még odébb van(ápr.7.), de valamit csak ki kellett találnom, addig is a férjem őrzi;o)

Delfike írta...

Nagyon szépek!A férjed őrzi,de azér néha felveheted,nem?

Timici írta...

neeem, nem csalunk:o)
azt a medált eltetettem vele, direkt, mert akkor ha addig is hordanám, már nem lenne az igazi. Különben sem olyan mindennap felveszem féle nekem, inkább alkalmi darab, olyan különleges.:o)
Merev ezüst nyaklánc van hozzá, csak kivágott nyakú felsővel az igazi és a kabát alatt úgysem látszana. Itthon pedig Balázs csak leszakítaná, mint az előző ezüstláncomat is tette volt. Szóval ez majd csak akkor kerül fel a nyakamra újból és ez így lesz jó.:o)

Suzi írta...

Ezek csodásak, gratulálok hozzá!!!
Aszem én is benézek erre az oldalra!:-)

Lilang írta...

Csodálatra méltó a gyöngyösök kreativitása :)

Timici írta...

Suzi, csak ajánlani tudom;o) igaz én most egy ideig nem merek arrafele nézelődni, mert mindig megtetszik valami:D
Lilang, igen, én is emelem kalapom az ügyességüket látva;o)

Kata írta...

Nagyon szépek!Használd őket egészséggel :o)

Timi! Játszol velem egy picit? Részletekért katt a blogomra.
Köszi! :o))

Carmenesque írta...

Örülök, hogy ilyen jó helyre került az ékszerem! :)

Timici írta...

Kata, köszi:o) a játékot is, megírtam:o)
Carmen, én is örülök.:o)