kedd, január 13, 2009

ajándék újságaim Zsuzsától

Zsuzsáról már régóta tudom, hogy egy földre szállt angyal, de legalábbis egy angyal földi helytartója:o) Most ismét megbizonyosodhattam róla, milyen önzetlen és hogy mindig figyel másokra. Felajánlotta, hogy azokat az újságait, amiket az elmúlt időben felhalmozott elosztogatja, azok között, akik üzenetet hagynak az oldalán. Ilyen szuper lehetőségnek én sem tudtam ellenállni és bár elsőre csak 10emberről volt szó, azért szerencsét próbáltam. Ezeket a szépséges újságokat kaptam Zsuzsától:
Zsuzsa nagyon szépen köszönöm még egyszer.:o)

3 megjegyzés:

Anice kötős blogja írta...

De jó neked! Miket néztél már ki belőlük?

Timici írta...

Anice, elég sokat kinéztem belőlük:D, ahogy az már lenni szokott, de most igyekszem nem elcsábulni, mert már így is nagyon sokat beterveztem idénre.

Jucus írta...

Húú, csöpög a nyálam:o)