vasárnap, január 18, 2009

BC naptár - február

mindig csúszásban vagyok a képek feltöltésével:S, jó idő hiányában egy vakus kép, ami nem túl színhű, de legalább meg tudom mutatni.
Ebben a mintában csak DMC fonalakat használtam, mert se WDW se ST fonalaim nem voltak a megadott szinekben. Mivel az alap elég sötét, így a 613as DMC-t 3033asra cseréltem.

Már készül a március is, lassan mutatom, aztán kis pihenőt tartok naptár ügyben, mert elkezdem az IV SAL képet csinálni.

SILERIKÁnak még tartozom a 2009-es terveimmel, ígérem hamarosan számot adok róla, mi mindet is terveztem el megcsinálni...csak év végén ne kelljen színt vallanom majd:D

6 megjegyzés:

Ahama írta...

Klassz lett, csináld csak szorgalmasan, hadd mehessek utánad :)( már csak a hóember van hátra)

Szentpyr írta...

Hajrá, hajrá! Neked mi lesz belőle? Na és az elrendezés, milyen lesz, hm, hm:)?

Lilang írta...

Jó kis hús színű a szivecske belseje :)
Én majd várok februárig a februárral :D
Addig megálmodom a színösszeállítást.

Timici írta...

Márti,ok:o)aztán muti majd ha kész;o)

Rita, naptárt szeretnék belőle készíteni, némi patchwork hozzáadásával, jobb oldalt lesznek a számok, függőlegesen lesz a 12 hónap egymás alatt és 2csipesszel lehet majd jelölni, hogy melyik hónap melyik napján tartunk épp:o)

Lilang, igazából inkább fáradt rózsaszín a közepe csak a vaku miatt sikerült ilyenre, ma meg hogy sütött a nap elfelejtettem lefotózni:S már nem kell sokat várnod februárig;o)

Névtelen írta...

hmmm hát te sem alszol soha?? :o)))
nagyon tetszenek a színei!!
pusza

Timici írta...

Katha, köszi:o) ááá én nem haladok túl gyorsan sajnos, pedig tényleg alig alszom:D