kedd, január 13, 2009

Arcencilnek ajándékba

Ahama által hírdetett karácsonyi ajándékozásban, Arcencil lett akinek az ajándékot készíthettem.
Tudvám, hogy Enikő csodásan varr, letettem arról az elképzelésemről, hogy varrok valami praktikusat, amit a kislányával közösen használhatnak és maradtam a kaptafámnál.
Ezeket készítettem végül:tököcskés tűpárna virágokkal, ez az első ilyen tűpárnám, de tuti nem az utolsóezt a karkötőt több különböző színátmenetes kásagyöngyből fűztem,
a végén a buzogány teklagyöngyEz a kötött kulcstartó a 2008.februári Praktika újságból való.
Nekem nagyon tetszik, szerintem magamnak is el fogom készíteni.;o)

A fémdoboz a sokatok által már ismert cukorkás doboz, rajta a hímzés Fein flobára készült 1*1szálon 1 szállal. A hímzés alá flízt tömködtem, hogy jó pufi legyen és nyugodtan bele lehessen döfködni a gombostűket, a dobozban pedig apróságok tárolhatók.
Varrós lánykáknál ebből minidg van bőven.:o)

6 megjegyzés:

Kriszti írta...

Nagyon sok szép mindent alkottál, biztos örömmel használja az új gazdája. A tököcske nálam is tervben van. A dobozkád hogy csinálod? mivel rögzited a hímzést? A kulcstartó is belopta magát a szívembe.

Timici írta...

Kriszti, köszi:o) remélem, hogy örült neki, tudni nem tudom sajnos.
dobozra ragasztópisztollyal rögzítettem a hímzést körben a tető peremén, majd utána a hímzővásznon a szalagot szintén, nem árt ha van segítséged, hogy legyen elég kezed:D

Timici írta...

kiegészítés:Enikő 1hónapja hozta világra a kislányát(első baba) gondolom most minden a kis Emma körül forog, majd jelentkezik ha lesz ideje:o)

Névtelen írta...

Mindegyik ajándék csodás, biztos nagyon örül a gazdájuk. Én bármelyiket szívesen elfogadnám.

Timici írta...

Ági,köszi, aranyos vagy.:o) Tegnap írt Enikő, hogy tetszik neki, mit mondjak nagy kő esett le a szívemről.:o)

Ányi írta...

Nagyon szépeket csináltál! Nekem különösen a dobozka és a mintája tetszik, ügyes vagy!