kedd, január 13, 2009

könyves játék

Kriszti játékra hívott a könyvekkel kapcsolatban, amit ezúton is nagyon köszönök.:o)
Sajnos nem bővelkedek tetemes listával, mert az elmúlt évben rettentő keveset olvastam(szégyen tudom, de ez van), ha tehettem tavasztól-őszig inkább a kertet bizzgettem:D, este pedig inkább film vagy hímzés volt soron. Amiket mégis olvastam :

regények:
India Knight: Sex, pasik, gyötrelmek...
immáron sokadjára és mindig van valami benne ami újra és újra megnevettet
és most olvasom Lőrincz L. lászlótól: Siva újra táncol c. könyvét.

Praktika sorozatból:
az összes Tilda könyv+2 patchwork könyv

Holló kiadó 3 kertes könyve:
Balkon és dézsás növények
Kertészkedés egész évben,
Szobanövények kiválasztása és gondozása

azonkívül sok mesekönyv a fiúnak:
Móra Ferenc meséi: Kótyomfitty király almája(nekem nagyon tetszik a nyelvezete:o))
Thomas a gőzmozdony, 6.+7.+8.kötet
A legszebb Grimm mesék
A világ leggazdagabb verebe c. könyv meséi
3 perces állatmesék (ezek nagyon rövid és tanulságos mesék)

Tudom nem túl hosszú a lista és a könyvek sem túl komolyak, de a tavalyi évem épp elég komolyságot követelt más téren. Idén biztosan másképp lesz, most hogy ezt leírtam, törekedni fogok rá. Jövőre írok listát megint és elválik.:o)

3 megjegyzés:

Anita írta...

Szia Timi!

Bocs, hogy ide írok, csak a varrógép miatt lenne egy kérdésem. A Pfaff 4028-al is szemeztem, de az most pont nincs az üzletben és nem is kérdeztem rá, hogy lesz-e nekik a közeljövőben. Mindenképpen ki kellene próbálnom azt hiszem, egy ilyen gépet is, mielőtt döntenék, mert a Janome nekem nagyon bejött és nem biztos, hogy a Pfaff is ilyen testhezálló lenne. Csak azt akartam kérdezni, hogy neked is ilyened van?

Köszi:
Anita

Timici írta...

szia Anita, jó helyre írsz, ezt tuti megkapom:o). Nekem egy Pfaff 2030-asom van, ez egy régebbi modell, 10éve vettem és azóta is szuperul működik. Ennek a továbbfejlesztése a 2046, amiben több hímzőöltés és quilt öltés van, de a főbb vonalakban(IDT rendszer, szálvágás, szabadkar, stb.)egyeznek. 2036 néven fut most az én gépem, élőben nem láttam, de szerintem kb. most is azonos öltésekkel. Azért ajánlom mégis a 2046ost, mert sokkal több lehetőség van benne díszítésre és ha már olyan sokat áldoz rá az ember legyen a legjobb. Mikor én vettem, akkor a 2030as volt a legjobb, utána már csak a fél milliós hímzős gépek voltak. Ha ma vehetnék én a 2046ost venném. Tetszik a Pfaffban, hogy van benne anyag, a főbb alkatrészei fémből vannak, bírják a strapát, saját merev háza van, ami viszont nem egy bőrönd, hanem egy kézzel simán levehető, az alapkészletben is elég tartozék van, igazából max. bobinákra van szükség, más minden alapfelszerelés. Nekem sokszor jól jött már a levehető kar, igaz én régebben ruhákat is varrtam, azért ragaszkodtam hozzá. Pl. így sokkal könnyebb nadrágot felhajtani vagy ingujjat beszegni.:o) A Janomet nem ismerem, látom hogy japán, így nagy valószínűséggel megbízható jó darab. Ha szeretnél valakivel "beszélni" akinek Pfaff 2046os gépe van, akkor Kata barátnőmet ajánlom(http:raczkevikata.blogspot.com) ő aztán tényleg sokat használja, biztos tud még pár érvet mondani, hogy miért lenne érdemes. Remélem tudtam segíteni, kíváncsian várom milyen csodás gépet veszel majd.:o) üdv.Timi

Anita írta...

Köszi a hosszú leírást! Hát most már van magasabb fokozat, mint a 4028-as, de az árban is jóval magasabb. Kb. annyit tud, mint a Janome 6600, amit kinéztem, csak elég sokkal többe kerül. Ha jól emlékszem, a Pfaff a Janometől veszi az alkatrészt, szóval rossz nem lehet. :-) Én elfogtult vagyok a Janomével szemben, mert most olyanom van. Az a baj, még nem tudom, hogy mondjuk ruhákat is fogok-e varrni, mert akkor a szabad kar jelentős könnyítés lenne, ezt a mostani gépemnél is tapasztaltam. Na még rágódok rajta egy kicsit, aztán majd meglátom, mert még azt sem döntöttem el teljesen, hogy eladom a régit, vagy megtartom. Ha megtartom, akkor viszont ott a szabad kar... nem egyszerű, mert tényleg nagy beruházásról van szó. Lehet, hogy megkeresem Katát is.
Köszi még 1x!