szerda, január 28, 2009

mesés blog

Melcsilla volt olyan drága és lepett meg ezzel a címmel, amit igazán ki sem érdemlek szerintem,
nagyon jólesett és picit meg is hatódtam, hogy gondolt rám. köszönöm.

szabályok:
Felsorolok 5 függőségemet, majd megjelölők további 5 bloggert,
akiknek én tartom a blogját mesésnek:

Kedvenc függőségeim(nem sorrend):

Coca Cola light
internet
kávé
gyerekeim
kézimunka vagy bármi babrálás mindegy mi az csak kikapcsoljon

A jelöltjeim pedig:
Melinda
Erika
Edit
Bogi
Nina
+1 Zsuzsa
+2 Kdatta
szívem szerint folytatnám még a sort, ha lehetne, de picit már így is csaltam:o)
hogy kiket jelölnék még arról sokat elárulnak az oldalsávban lévő figyelt blogjaim;o)

Örülök, hogy ilyen sok szép és hasznos blogot olvashatok nap mint nap.
Meghozzátok a kedvem az alkotáshoz és az íráshoz egyaránt.:o)
Köszönöm!

7 megjegyzés:

Nina írta...

Köszönöm szépen!!!

Clinique-Bogi írta...

Próbálkozom. :-)
Köszi.

Ányi írta...

Gratulálok!

Edige írta...

Nagyon köszönöm, hogy rám gondoltál!

Kata írta...

Köszi, hogy rám gondoltál. :o)

melcsilla írta...

Timi, köszönöm a válaszokat! Látod, például a cola lightról nem is tudtam:)

Timici írta...

Lányok, én köszönöm Nektek, hogy blogoltok:o)
Ányi, köszi:o)
Melinda, csak azért nem tudtad, mert ügyesen titkolom;o) sajnos férjuram erősen hajlik rá, hogy leszoktasson, tudom, hogy igaza van, igyekszem is a magam módján, így egy ideje már csak napi 3-4pohárral iszom, de szívem szerint vénásan beköttetném és folyamatosan nyomatnám:D