péntek, január 23, 2009

Afro SAL változás

Nagyon tetszenek a Lanarte African fashion képei, de jelenleg nem tudom őket készletben megvenni. Arra gondoltam, hogy festek nekik alapot és kész, a mintát sikerült egy kedves és segítőkész blogtársamtól megkapni, köszönet érte itt is.:o)
Aztán hiába a nagy lelkesedés, próbálkozás, csak nem akart olyanra sikeredni a festés, mint amilyen tetszene, ezért úgy döntöttem, inkább másik képpel nevezek a SALba.
Az African woman készlet már jó ideje a fiókban várta, hogy hozzáfogjak, most jött el az ideje.
Igaz hogy ez egy elég nagy kép és még sosem csináltam ekkorát, de a 2 másik nőci együtt is kb. ekkora lenne, úgyhogy remélem év végéig megbírkozunk egymással.:o)

8 megjegyzés:

Edige írta...

Hajrá! Nekem ez volt életem második nagy képe. Imádtam készíteni és azóta is nap, mint nap nézegetem.

Timici írta...

Edit köszi:o), kicsit fel kell kössem a bugyogómat, mert nekem ez tényleg nagy falat, egyenlőre még azt sem tudom, hogy fogom tudni hímezni, tartani, de csak megoldom valahogy. Nézegetni már én is szívesen nézegetném a falon, remélem fogom is:o)
A Tiedről hol találok fotót, szívesen megnézném:o)

Lilang írta...

Már várom a fázisfotókat :)
Szerintem ne aggódj menni fog :)

Timici írta...

Lilang, köszi a bíztatást nagyon rámfér:o)

Névtelen írta...

Szió!
Hajrá-hajrá!!
Szorítok, hogy jóóóó nagyokat aludjanak a fiúk ;-)

pusz: flower Betty

Timici írta...

Betty, köszi a drukkot, ha a fiúk sokat aludnánka az tényleg szuper lenne:o)))

Cimpulusz írta...

drukk-drukk!!! a monumentális Lanartéim vhogy sehogy se akarnak haladni :(Vszínű azért mert egyhuzamba csak az évvégi leállásoknál tudok hímezni, aztán egy évig csend...nade drukk-drukk és lássuk a fázisokat!

Timici írta...

Heni, köszönöm, rámfér a drukk, remélem nem sülök fel vele:S