kedd, január 13, 2009

Filmes játék

Kata barátném játékba hívott, amit ezúton is köszönök szépen.:o)
Igaz mióta felkért töröm a fejem mit is írhatnék...

Nem járok moziba már jó ideje, pedig régen nagyon szerettem a hangulatát, a popcornt, a dolby hangzást és a nagy kivetítőt, de mióta megszülettek a fiaim csaj egyetlen egyszer mentem el néhány babanetes ismerősömmel. Igazán jó volt, 6kismama egymás mellett, telefonok lenémítva, de azért kézközelben, ha otthon az apukák megakadnának és segítségre szorulnának.:o)

Térjünk vissza a filmekre, amiket tavaly láttam.
1.) meghatározó élmény volt számomra a 24 című film, ugyanis sikerült 4évadot is végignézni DVDről. Olyan magávalragadó volt a cselekménye, hogy naponta legalább 4-5részt néztünk meg a fréjemmel hajnalba menően. Sokszor még ekkor is csak a józan ész mondatta velünk, hogy hagyjuk abba, mert a kíváncsiság még nézette volna velünk:o))

2.) a dr. House sorozatot nem igazán követtem figyelemmel, csak egyszer véletlenül vasalás alatt néztem és megtetszett. Azóta az első 2évadot megnéztük dvdről, élmény lásd fentebb, nagy önmérséklettel csak napi 2-3részt nézünk, így tovább tart és reggel könyebben felkelünk.:o)

most lebukom, hogy sorozatfüggő vagyok, de mivel tény, hát nem tagadom:o)

3.) a BBC Prime csatornán volt egy nagyon kedves, humoros és könnyed sorozat: Dibley lelkésze címmel, isteni figurák voltak benne, naponta ment, nagyon szerettem. Feliratos volt, így a nyelvet is lehetett tanulni és megfigyelhető volt az eredeti szövegben lévő humor és a magyarra fordított közötti különbség is, ami néha szintén vicces volt.

4.) szintén BBC Prime sorozat MI5 volt a címe, szuper titkos brit ügynökökről szólt. Nagyon karakteres figurák voltak benne és komoly lelki tragédiáék, kapcsolatvesztések, stb. Érdekes film sorozat volt.

5.) ez is BBC Prime sorozat: Hotel Babylon ez már csak azért is tetszett, mert én szállodákban dolgoztam, így nagyon közelt állt hozzám a téma és a történések is ismerősek voltak.

talán nem pont ilyen filmes élményekre volt kíváncsi Kata, de mozissal vagy amerikai, francia és egyéb nagyfilmmel nem tudok szolgálni. talán majd idén, ha találok kedvemre valót.:o)

Én már nem adom tovább ezt a játékot senkinek, szerintem többé kevésbé körbe is ért, de ha valaki szeretné leírni vagy felhívni valami igazán érdekesre a figyelmemet, ne fogja vissza magát, sőt. :o) Köszönöm szépen, jó játékot!

Nincsenek megjegyzések: