hétfő, január 12, 2009

kardigán kerestetik

bár még csak most kezdődött az igazi hideg, de én már szeretnék tavaszra készülni...egyrészt, mert a kedvenc évszakom, másrészt, mert szeretném felejteni ami most van(betegség, hideg, szmog).

A pulóvereket nem szeretem, kényelmetlen belebújni és nem lehet könnyen levenni, nekem nem elég sokoldalú. Ellenben a kardigánokat imádom, főleg ha könnyen nyitható/zárhatóak, gondolok itt zippre vagy megkötőre és ha lehet legyen kapucnija is.:o)

Találtam egy olyan modellt, ami nagyon megtetszett, de sajnos számomra nem elérhető a mintája.
Ő lenne az. (ravelry link)
Esetleg nincs meg véletlenül valakinek az a könyv, amiben benne van vagy valami ehhez hasonló.
Imádom a tölcsér ujjakat és hogy ilyen reppkedős az alja és nem passzé, azt nagyon nem szeretem, no meg a kapucni, szóval No.1. nálam.
Köszönöm előre is a segítéget.

Megyek vissza betegápolni, immár két páciesem is van:(((.
Játékfelhívásokra is igyekszem reagálni, meg minden mást feltölteni, csak egy kis türelmet kérek, köszönöm.

5 megjegyzés:

helen írta...

Az sajna nincs meg... Viszont úgy is kereshetsz Rav-on, hogy free szócskát is beírod a keresőbe! Pl. free cardigan

Ez se tetszik?
http://www.ravelry.com/patterns/library/love-in-mohair-cardigan-archived

http://www.coatsandclark.com/Crafts/Knitting/Projects/Apparel/LW1660+-+WM0312+Cardigan+to+Love.htm

Timici írta...

Évi, köszi:o) kerestem már a freek között is, de tudod hogy van, mikor valami megtetszik és nem tudsz szabadulni tőle, most így jártam

Anice kötős blogja írta...

Sajnos, sajnos..esetleg rögtönzöl és te tervezed ?

Ahama írta...

méltem neked :)

Timici írta...

Anice,sajnos én nem vagyok olyan ügyes, hogy magam tervezzek mintát, sőt összeollózni sem igen menne, szégyen vagy sem, ez van:(
Márti, köszi megkaptam, mailtem vissza;o)