kedd, január 13, 2009

BC naptár - január

Ezt a hímzést még tavaly kezdtem el a Bent Creek SALos csapattal, aztán történt valami az életemben és abbamaradt. Nem is nyúltam hozzá egészen karácsony utánig, mikor is végre újra bele tudtam bökni a tűmet és már nem fájt.

Nagyon szeretem hímezni, amúgy is nagy kedvencem majdnem minden BC minta, ez meg különösen kedves, főleg, hogy azt már jó előre elterveztem mi lesz belőle.:o))

Íme a január és egy kicsi már a februárból, ami azóta kész, de nem volt alkalmas időm újra fotózni, ez még múlt heti állás.

13 megjegyzés:

Ahama írta...

Ezzel már én is régóta (kereszt)szemezek :). Hogy lehet csatlakozni?

Nina írta...

Timi, nyugodtan tedd fel most is a sal blogba! Jó lesz legalább az idén is látni, hogy ki hogy halad, plusz nem hal meg a blog sem!
Hajrá :)

Ahama, meghívót a SAL bloghoz nálam lehet kérni ;)

Anita írta...

Timi, gyere nyugodtan a SAL-ba is mutogatni, legalább nem én leszek az egyedüli. :-) Én is később csatlakoztam, és most fejeztem be az augusztust. És megértem, hogy nagyon szereted hímezni őket, én is így vagyok vele, egyedül a zöld külső keretet unom időnként egy kicst, de olyankor szüneteteltem rövid időre és mást hímzek rajta (vagy nem rajta).

Edige írta...

Hajrá!

Timici írta...

Lányok, de aranyosak vagytok, köszönöm.:o)
Márti, Nina már írt is, gyere hímezz velem és Anitával.:o)
Nina, köszi, akkor felteszem. Magamtól nem mertem csak úgy feltenni, hogy nehogy bekavarjak, végül is szinte már mindenki kész vele.
Anita, ok mutogassunk együtt, bár lassan Te is kész vagy vele.:o) A keretet még nem hímeztem, mert nem tudom hogy legyen rajta. Naptárt készítek belőle. A mintától jobbra lesznek a számok egymás alatt és majd csipesszel lehet jelölgetni, hogy melyik hónap melyik napjánál tartunk.
Edit, köszi, igyekszem;o)

Névtelen írta...

Szia szia! :o)
Nagyon szépen dolgozol!
Tetszik! Én is most kezdem el hímezgetni őket :o)
Pusza
Katha

Ányi írta...

Timi, még én sem fejeztem ám be... a harmada még rám vár. De idén mindenképp szeretnék meglenni vele én is és ugyanolyan csipeszes bigyót terveztem belőle, mint te! :-)

Kriszti írta...

Nagyon szép lesz, és tetszik az befejező ötleted is. Szerencsémre nincs meg a minta igy nincs csábítás, hogy azonnal tűt ragadjak. :)

Betegeid meggyógyultak?

Timici írta...

Katha, köszi:o) Jó munkát Neked is, majd mutasd hol tartassz.
Ányi,szia:)igen emlékszem,hogy Te is ilyet tervezel, de mintha azt mondtad volna, hogy 3asával lesznek bannernek megcsinálva, ugye? tuti megleszel vele idén, ha már csak a harmada van hátra;o)
Kriszti, küldtem mailt;o)egy kis csábítás van benne;o)
köszi a fiúk alakulnak talán, Balázs legalábbis úgy nézem javul, de Bence még nem az igazi sajnos, még mindig megy a hasa és rém nyafogós:( enni sem akar, így csak fogy és fogy, félek kórház lesz a vége:(

Silerika írta...

Jobbulást a fiúknak!
Ha van időd, írd meg mik a terveid 2009-re, részletek nálam.:)

Besiren írta...

Szia!
Szépen alakul, én is most kezdtem varrni.

Lilang írta...

Szépek a színei :)

Timici írta...

Erika, köszi már jól vannak szerencsére:o) írok majd a tervekről is mindjárt.
Ircsi, köszönöm, jó munkát hozzá Neked is:)
Lilang, köszi;o)