péntek, november 27, 2009

rémes vagyok :o)))

Aldi-s fonalak

már megint nem bírtam ellenállni a csábításnak, de mikor olyan szépek és puhák és még tű is volt hozzájuk;o).
Most van újabb 3db 5-ös bambusz tűm és egy 7-es is.:o)))

tudom, tudom, hogy 100%ban műszálasok, de annyira bohókásak, hogy nem érdekel.

Hosszasan válogattam, tetszett volna még egy fekete és, egy zöldes melíros, de már így is 4csomaggal többet vettem, mint kéne.:D
A vásárlás felénél visszafordultam a fehérrel és a kékkel, de aztán mégsem tudtam otthagyni.:S

Most viszont turbó üzemben kötnöm kéne őket, hogy ne csak a szekrényben porosodjanak, ajajj és még a pompomos sincs kész, de bevallom abból kiszerettem mióta láttam, hogy a 2motring festése éles kontrasztot alkot a sálban.:(

ezer tervem lenne még, mikor fogom őket megvalósítani???

és egy hete már megint nem hímeztem, hogy lesz így készen a karácsonyi bannerem és a karácsonyi díszeim, a többiről már nem is beszélve?:(

IDŐT KÉREK!!! ha valakinek van felesleges, szóljon:D

16 megjegyzés:

Moncsi írta...

Én meg sárga...:)) De ezt már nem veheti el senki Tőled!!! Körbekérdezek időügyben...:)

Edit írta...

Kivancsian varom mit kotsz beloluk :) Es ha idougyben megtudsz valamit, aruld el nekunk is, mert nekem is kene legalabb napi 4-5 extra ora :)

Kriszti írta...

Lehet hogy rémes vagy, de mi így szeretünk. :))))

Időt sajnos nem tudok szerezni, de rögtön megmutatom az én sálam, hátha az megvigasztal.

Micsoda mázlim van, ilyen bolt nincs a közelemben. :D

nöné írta...

A plusz időre én is vevő vagyok a lehető legtöbb mennyiségben:o)))
Jók a fonalak, én is nézegettem fotón, de a családomban nem tudom elképzelni senkinek sem, így ezt most kihagytam. Kíváncsian várom a végeredményeket!

Timici írta...

Moncsi, szép szín a sárga:o))) na igen ez már az enyéééém! körkérdést köszi:*)

Edit,
sálat kötök az egyikből tutira, a Baktust, már el is kezdtem, nem én lennék ha nem:D a többi is nyakmelegítő lesz több mint valószínű.

Kriszti,
aranyos vagy, köszi, jól esik.:*)
mindjárt nézem a sálad...
hm, hát izé ez a bolt sem épp a sarkon van, hanem egy kerülettel arrébb, de gondoltam megnézem mi bajom lehet belőle:D

Gyöngyi,
idő ügyben bármit megtudok szólok:o)))
érdekes, mert én még épp hogy el tudnám képzelni anyósomnak és a sógornőmnek is, csak nem tudom elkészülnék-e vele karácsonyig:S
magamnak most a narancsos-bordóst kezdtem el, már látom benne magam szilveszterkor:o))) nem mintha mennék valahova, de majd itthon páváskodom benne;o)
a fehér és a mogyorószín még babahajnak is szuper lehet, legalábbis Micinél mintha ilyen fonalból készülnének a hajzatok

Névtelen írta...

En annyira orulok neki, hogy màs is igy van vele, ès mindig elcsàbul, nem csak èn. Es az, hogy muszàlasak, mèg nem jelent semmit, attòl mèg nagyon szèpek.
Nem te jàrtàl itt titokban mostanàban ès elloptad az èn idomet?! Irgum-burgum, add vissza, ha nàlad van!

Melinda írta...

Tényleg rémes vagy, de én így szeretlek!;DDD (Megjegyzem, egy cseppet sem vagy rémesebb, mint én...) Nagyon szépek az új szerzeményeid, kívánok hozzájuk időt!:x Adnék is, ha lenne plusz, de így csak kívánni tudok...
Apropó Baktus: mi most már mindig egyszerre állunk neki dolgoknak?:D

Macus írta...

jaj, gyönyörűek!
Holnap Hmvásárhelyen megnézem én is.

Timici írta...

Katica,
örülök, hogy nem vagyok egyedül;o)jártam Nálad mostanában, de időt sajnos nem találtam:( vki más vihette el:D

Melinda,
aranyos vagy, köszi:o)
csak nem Te is Baktus???:o))))

Macus,
köszi, jó nézelődést!;o)

Andulka írta...

Van nálam egy bárányka, aki el szeretne hozzád jutni, de ahhoz kellene egy e-mail cím! :-)

Nagyon szépek a fonalak! :-)

Jutka írta...

Jól megnevettetek, imádtam olvasni mindenkit a kis viccelődéseiteket, úgy nevettem el is felejtettem mit is akartam írni:)

Ahama írta...

:)), rémesnek rémes, való igaz, de abszolút érthető és túlságosan is ismerős :)P.

szazu írta...

Rémes???:-)))!!! Én is láttam a katalógusban, és hogy ne legyek én is rémes, megpróbálom elkerülni ama nevezetes boltot. Nem biztos ám, hogy sikerül:-)) Nagyon szépek a fonalak, és igenis megérdemled! Csodás dolgokat készítesz, alapanyag nélkül viszont lehetetlen, nem?:-)

Karina írta...

Képzeld én is elcsábultam, nekem olyan bordós-átmenetes van. Először megijedtem, hogy hogy lehet ezt kötni, nem látom a szálat, de aztán belejöttem. Én anyumnak készítek belőle sálat elsőre. Horgolni viszont szinte lehetetlen, de nem adom fel.A baktus mintát én is elmentettem, mennyi hasonlóság! Ja és bevallom, nagy csáberő volt a bambusz kötőtű :-))

Timici írta...

Andulka,
köszönöm szépen:o) és a barit is;o)

xlliann, örülök, hogy nevettél egy jót:o)és hogy jöttél hozzám nézelődni;O)

Ahama,
Te is fiam Brutus?;o)

szazu,
nos igen, ha meg tudod állni úgy könnyű, én nem bírtam ki:o)

Karina,
ugye hogy értik a dolgukat? van benne gy bambusz tű és mennyivel csábítóbb mindjárt;o) kíváncsi vagyok milyen lesz anyud sálja.
Horgolni biztos nem könnyű ebből a fonalból, én ráadásul nem is igen tudok:S.

Christine írta...

Hmmm, annyit kerestem ezeket a fonalakat, nálunk nem lehet venni (nem mintha messze lenne a győri Aldi...). Alan Dartnak vannak olyan helyes manókái, azoknak a szakállára kerestem a fehéret és a vöröset, de hát minden színből 4 darab azért elég sok egyszerre:) Lehet veszek mégis, aztán majd valakire rásózom:D Bár ha mutatnál valami szépet, amire használni lehetne... (kacsintós szmájli)