hétfő, november 09, 2009

apróságok

szines merino előfonalból készült gyereksapka, mivel nincs itthon egyik minipasim sem, Micimackót kértem meg, hogy próbálja fel.;o)
tervezek majd egy sálat is készíteni hozzá, de előbb még egy sapi kell, mert ugye 2 fiam van:o)
íme a 97%ban kész ujjatlan kesztyűm Ahama leírása alapján,
a fonalhoz igazított változtatásokkal.
Már nem emlékszem mi a fonal neve, Red Heart fonal az biztos.
A kis fotón látszik, hogy először 2007.szeptemberében sálat kötöttem belőle, leengedett szemmmel, de nem használtam, a fonal viszont tetszik máig,
így lebontottam és új funkciót kapott.
Rémes vagyok, hogy már csak egy ujja hiányzik és a szálak elvarrása,
de napok óta csak teszem ide-oda.
Valahogy a befejezés nekem nem erősségem(ejnye én!).
(szakítani sem tudtam soha lánykoromban, még akkor sem ha éreztem hogy kéne:S)


nos itt tart az én pompomos sálam, ez eddig 2 gombóc és kb.55centi,
szeretném ha a 3 gombóc elég lenne egy gombbal záródó nyakmelegítőhöz...
de van még 3másik gombóc, ha mégsem lenne elég;o)
ez pedig a készülő DImensions téli/karácsonyi bannerem, ami kalandos úton érkezett meg a nagy vizen túlról még tavaly december végén. Idén már nagyon szeretném az ajtónkon látni, úgyhogy 2nap után így áll, még szerencse, hogy a fehéreket nem kell kihímezni;o)

Violini arra buzdította olvasóit, hogy tartsanak vele és készítsünk közösen zöldségeket, gyümölcsöket a gyerekeknek játszani.
Nagyon megtetszett az ötlet, mert bár van kassza gépünk és babakonyhánk, gyümölcs és zöldség nincs(műanyagot nem akartam venni, fából készültet a közelben nem kapni, a várost meg hacsak lehet kerülöm), így jelentkeztem én is, eddig ez a 2db paradicsom készült el teljesen és további 3 sütőtök várja hogy szárat kapjon.
A következő, amit el fogok követni az eper lesz, egyrészt mert Balázsnak és nekem is a kedvenc gyümölcsünk, másrészt mert nagyon egyszerű.:o)
Ám a gomba és a répa is nagyon klassz lesz, ha valakinek megtetszett az ötlet, lehet bátran csatlakozni.;o)
Néha úgy érzem, hogy elaprózom magam és az időmet,
a fentieket névze azt hiszem már nem kérdés miért.:D

15 megjegyzés:

Kriszta írta...

Wow :) A sapi nagyon klassz lett, a kesztyűhöz hajrá, már csak nagyon kicsi hiányzik, hogy a kezedet melegítse :) A sál is nagyon aranyos lesz, a hímzés is, a paradicsom meg tündéri :)

Melinda írta...

Minden nagyon tetszik - megint!:)))

Zelnice írta...

A parik édesek, de kedvencem a pomponos sál! Ahogy megláttam, olyan volt elsőre mint egy 10 kézzel rendelkező zongorista billentyűzete :-)))

Bernadette írta...

Jópofa mindegyik. A paradicsomok is édesek. De a bogyósodat amikor megláttam, egy zongora jutott eszembe :-)

Lilang írta...

Cuki a kis sapó :)
Jó kis puha lesz a sálad.
A dim bannerhez kitartást. Jók a színei :)

Timici írta...

köszönöm szépen, kedvesek vagytok:o)
a zongora hasonlat nagyon találó:o), de most hogy nézem látom, hogy a 2 motring nem azonos festésű:(

Edit írta...

Mennyi minden! És milyen szépek mind!

Karina írta...

Én is a zongorakesztyű-zongora hasonlattal akartam élni, de már többen is megelőztek. Nagyon szépek lesznek!

Kriszti írta...

Nagyon szorgalmas vagy!
Tényleg furcsa a fonalváltás... Én most kezdtem a sálat a barnából, remélem a váltás is jól jön majd ki.

Ányi írta...

Á, van it tminden! A hóemberes banner cuki lesz és naon jól haladsz vele!
Az eper nálam is kedvenc!
A sapi milyen picike, először azt hittem, minibabának lesz :-)
A sél is tök jó! Ügyi vagy, no!

Timici írta...

Edit, köszönöm szépen, hát igen ha kevesebbet csinálnék egyszerre lehet több készülne el, de az nem én volnék.:D

Kriszti, köszi, igyekszem;o)
majd muti a Tiedet;o)

Ányi, köszi nagyon kedves vagy.:o)
bárcsak minibabának kéne sál, de sajnos még nem:( ajándékba meg nem merek kötni, lehet nem örülnének neki:S

Náncsi írta...

A gyerek sapi szine csudaszép!! / a többi dolgok is tetszenek ám csak ez különösképp:))

Névtelen írta...

Mennyi szépség! Mind nagyon tetszik!

"Maminka" írta...

Szia!
Nagyon jó öttletet adtál!!! Az unokahúgom 4 éves és van már egy babakonyhája, de karácsonyra én is szívesen készítenék neki gyümölcsöket-zöldségeket a konyhájába textilből. Tudnál nekem mintákat küldeni? eper mintám már van. De másom sajna nincs:(

Timici írta...

Náncsi,
üdvözöllek nálam, köszönöm a kedves szavaidat.:o)

Manka, köszönöm, hogy meglátogattál, örülök, hogy tetszik, amit láttál.
Köszönöm a kedves szavaidat:o)

Maminka,
örülök, hogy tetszik a zöldséges project, a bejegyzésben Violini nevére klikklve megtalálod az eddigi zöldségek-gyümölcsök mintáját és elkészítésük menetét!
Jó varrogatást kívánok! Gyere máskor is.:o)