kedd, november 03, 2009

mit tegyek?

Ma reggel miután elvittem a fiúkat suliba/oviba itthon a kiscica várt az ajtóban és nagyon nyávogott. Kicsit tétováztam, hogy mi tévő legyek, végül kapott pár szelet sonkát.
Mikor kimentem, hogy megnézzem megette-e már, az ajtóban ült és be akart jönni,
mivel ezt én nem szeretném, kizártam őkelmét.
No de, ő egy nagyon talpraesett kiscica :o) és megkerülve a házat a teraszajtónál kért bebocsájtást.
Kinyitottam az ajtót, hogy picit megsimogassam, megszeretgessem, de ő már hopp be is ugrott az ajtón, megint kizártam. Szegény összekuporogva farkát teste köré tekerve ült dideregve.:(
Végül kerítettem egy dobozt, tettem bele egy régi köntöst és kitettem a teraszra az ajtó közelébe.
Először nem akart belemászni, na ja, van esze inkább bejönne a melegre,
de aztán bement és azóta is ott fekszik összegömbölyödve. Kis drága.
Nem tudom mit tegyek?
Az ki van zárva, hogy behozzam, ideszoktatni sem szeretném, hiszen van gazdája,
de nézni sem bírom, hogy didereg.:( szerintetek mi a megoldás?
baj hogy kitettem neki a dobozt?

10 megjegyzés:

Ányi írta...

Hát a macska veszélyes üzem, a kismacska méginkább! Mert olyan imádnivalóak és nehezen áll ellen az ember... amúgy nem fog megfagyni, ne félj. Ha ismered a gazdáját, szólj neki, hogy elcsavarog és ha keresi, nálatok van. Ha nem akarod beengedni, ne tedd - hallgass zenét jó hangosan és akkor nem hallod meg, hogy nyávog. Vagy ha hazajön a férjed, egy pillanat alatt elsiccegeti :-)De tutira oda fog járni hozzátok :-)

nöné írta...

Olyan aranyos vagy, úgy magam elé tudom képzelni a szitut:o) Mostanság nagy-nagy cicabarát vagyok, DE a lakásba nem tartanám. Esténként néha Tündim felhozza, néhány perc az egész, aztán nyomás vissza a műhelybe. De nekem könnyű, hisz az is fedett, enyhén fűtött. Fogós a kérdésed, hisz a cicusnak van gazdija, igazán többet is törődhetne vele. Ha a miénk elkolbászol, hívogatom, keresem, különben meg bolond lenne eltekeregni, hisz jobb helyet keresve sem találna.
Hogy a dobozt kitetted, sztem egyáltalán nem baj, esetleg tegyél még a tetejére is valamit, hogy még védettebb legyen, néha adja neki enni, aztán majd meglátod, hova alakul a helyzet.

Jó tanácsot nem adtam, de azért jó sokat írtam:o)

Anita írta...

Én alapvetően szeretem a macskákat, de az én kertemben és a házam környékén nehezen viselem őket. Így bármennyire is aranyos a szomszéd kiscica, még véletlenül sem foglalkozom vele és a többinek sem adok enni, aki az ajtóm előtt nyávog nagyon időntként. Vannak nekik gazdáik, lássák el azok! Ez most kicsit kegyetlennek hangzik, de ha nem akarom magunkhoz szoktani (büdös nyomaik ennek ellenére is vannak a kertben), akkor sajnos nincs más választásom.

Nina írta...

Hát... azzal, hogy enni adtál neki, már inkább Hozzád fog vágyni, mint a gazdájához (van neki?), aki tuti nem ilyen finom falatokkal várta haza.
Ha nem akarod, hogy maradjon, ne vegyél róla tudomást, tudom, nehéz, de másképp itt marad Neked.
Ha viszont hagyod, hogy maradjon, akkor vidd el állatorvoshoz. Ki tudja, miket szedhetett már össze.
Ha nem engeded be később sem, el fog csavarogni, mert ha nem érzi a házat sajátjának (kintről ugye..), odébbáll. Néha visszanéz, hogy van-e kaja, de különben nem marad ott. Ha beengeded, onnantól kezdve viszont ki ne engedd többet :) Tapasztalat macskás barátoktól ;)

Anice kötős blogja írta...

Most szereztél egy macskagazdát magadnak :)), mert bizony a cicusok akkor jönnek amikor akarnak. Remélem nem beteg, mert akkor szerintem nem gond-ua.adnának neki sok-sok finomságot otthon is, de azért megkérdezném, ha a szomszéd cicabolond, hogy ne legyen féltékenység belőle.
Ha komolyan gondolod, én a helyedben elvinném a cicát orvoshoz is megnézetni.

Timici írta...

köszönöm lányok a hozzászólásokat:o)
Nina, a barátnőm azzal bíztatott, hogy ez a cica biza már ideszokott.:D:S

hát én titkon azért remélem, hogy nem, főleg miután észrevettem, hogy megint összepiszkította a srácok homokozóját:( hiába van rajta cicaháló, azt nemes egyszerűséggel arréb rángatta:S
mondtam is az uramnak, hogy csináljon már rá rendes tetőt, mert a guta megüt, ha ie fog járni WCre.
délig a dobozban dekkolt, akkor elment 'alkotni' én meg megszüntettem az alvóhelyét, tudom szívtelen vagyok, de úgy érzem jobb ez így, nem akarok macskát, nem akarok kötöttséget, hogy még vkiért aggódnom kelljen, talán majd késöbb...

Anita, az a gond, hogy tavaly is idejárt egy csomó cica wczni, mert folyton gereblyézek és tetszik nekik a laza talaj.:S

Ányi, az bizti hogy Zoli nem fogja babusgatni:D, bár imádja a cicákat, de most ő sem szeretne.
legközelebb lehet becsöngetek a gazdájához, hogy ugyan már figyeljen rá vagy adjon enni, persze ha erre magától nem jön rá, akkor hiába, nem?

Gyönyi drága, nagyon szerette a dobozt így is a cicus, de megszüntettem, mert ezzel csak tényleg ideszoktatom és azt nem akarom.
Talán ha nagyobbak lesznek a fiúk és szeretnének majd, lesz, de most nem akarok.

Anita írta...

Timi, én neked drukkolok! :))))

Nálunk is valószínűleg a mulcsot kedvelik, meg azért a fűnek is rendesen gondját viseljük, de hát van nekik saját gazdájuk, annak meg saját kertje, piskítsanak oda.

wot írta...

Hívatlan macskalátogatók ellen nálunk a stratégiai pontokra kihelyezett kávézacc segített, a macskák rühellik a szagát, minden reggel a kávéfőző salakját kiraktuk egy-egy kertszakasz végébe, így idén már nőtt is valami nálunk. :)

Timici írta...

Jade, jajj de jó! köszi, ezt feltétlen ki kell próbálnom:o)

A cicust végül is a 4.lakásban lakó gyerektelen házaspár befogadta a vizslája mellé, szóval már nem kell aggódnom a kis büdös miatt, úri dolga van.:o)

nöné írta...

Na jól van akkor. Bevallom, én mindkettőtöknek szurkoltam:o)