péntek, november 06, 2009

I love your blog

Jucus volt olyan drága és megajándékozott ezzel a díjjal:



nagyon szépen köszönöm itt is!:o)
Nem tudom, hogy hány blogot lehet megnevezni, tulajdonképpen az összes bloglistában szereplő blogot szívesen felsorolnám itt, hiszen értelem szerűen azért kerültek bele a listámba, mert szeretem azokat a blogokat olvasni.
Viszont, hogy ne szakadjon meg a lánc jelölök én is, de hangsúlyozom hogy a teljesség igénye nélkül, tehát aki kimarad, ne érezze úgy hogy nem szeretem, csak a lista hosszú.;o)
Akiknek én szeretném továbbadni:
és még sokan mások!:o)

4 megjegyzés:

Dora írta...

Oh, köszönöm szépen :)

Edige írta...

Nagyon szépen köszönöm, drága vagy!
Puszi érte!!!

Melinda írta...

Ez igazán nagyon kedves tőled, köszönöm szépen!:))):x:x:x És én is így vagyok a te blogoddal!;)))

Timici írta...

én köszönöm, hogy vagytok nekem:o):*)