vasárnap, november 16, 2008

Segítség az angyalkámnak

A játékban, amire Ahamánál jelentkeztünk nagyon sokan vagyunk, ezért aztán megeshet, hogy van aki semmit sem tud arról, akit meg fog ajándékozni. Ez nem könnyű helyzet, hiszen néha még az ismerősökkel is dilemmába esik az ember lánya, viszont annál nagyobb kihívás.

Gondoltam, ha esetleg olvassa a blogomat az angyalkám, segítek neki picit.
Természetesen bármit fogok kapni örülni fogok neki és nagy meglepetés lesz.:o)
Ettől függetlenül néhány kapaszkodó:
- szeretem azokat a dolgokat, amik nem csak szépek, de hasznosak is
- szeretem ha ilyenkor nem a gyerekeim kapnak ajándékot rajtam keresztül
- szeretem a lepkéket, a levendulát, a monogrammos dolgokat( és semmi ilyesmim nincs még:o)
- szeretek kávézni, teázni, hímezni, kötni, varrni, kertészkedni
- szeretem a táskákat, nesziket és mindent amibe lehet pakolni:D
- nem szeretem a pirosat és a citromsárgát
- gyűjtöm a varrós, hímzős kellékeket(cérnák, gombok, felvarrható díszek, szalagok, csipkék)

Ennél többet nem szedek csokorba, remélem ebből kb. kiderül rólam valami és hasznára válik az angyalomnak.

Már csak azon izgulok, hogy én is olyat készítek-e majd, aminek örül a húzottam, de erre még várni kell karácsonyig, hogy kiderüljön.:o)

Nincsenek megjegyzések: