szerda, november 19, 2008

kötögetek...


mivel a nagyfiam nem volt hajlandó modellt állni, így a kutyusa vette fel a sapkát és a sálat, amit Bencének kötöttem. Sajnos a fények nem voltak a legjobbak, így a színek sem az igaziak. Úgy látom ma szép napos idő ígérkezik, majd újrafotózom és mutatom, addig marad ez a késő délutáni.:o)

fonal: Red Heart Lisa multicolor, 100% Acryl, 125m/50g
tű: 4mm



Ez pedig a kámzsanyakam, amit Évi oldalán láttam, a mintája itt található.
Fonal: Lana Grossa Tender (50% Virgin wool, 40% Microfiber, 10% Acryl) 50g kb. 40m
tű: 9mm

Kicsit módosítottam rajta, mert bár ehhez a fonalhoz 7-8mmes tűt ajánlanak, nekem 9mm-es tűvel kötve volt az igazi, így kicsit nagyobb lett a 90szem, mint ami a nyakamhoz jó lett volna.
Ezért aztán nem szaporítottam a megadott sorokban, hanem fogyasztottam. A felénél járva, kiderült számomra az is, hogy túl hosszú lesz, ha tartom a minta leírást. Így a 2 szaporított(nálam fogyasztott) sor között csak 1sort kötöttem a 4helyett, illetve tükörszimetrikusan 11-11 sort az 1-1 fordított elött/mögött.

Ebből a fonalból még 2motringom van, úgy tervezem, hogy ujjatlan kesztyűt készítek belőle a 2008. decemberi Praktikában látott 2téglalapból kötött minta alapján.


itt tartok Ahama nyakmelegítőjével, kb. a fele van készen.
Szeretnék olyan olyan hosszúkás gombot venni rá, de még nem igazán ismerem a helyi viszonyokat, hol is kaphatnék olyat...

5 megjegyzés:

Timici írta...

thank you:o)

Lilang írta...

ÚÚÚÚÚ látom kötni is szoktál. Na ehhez nincs türelmem :)

Timici írta...

nekem sem mindig:o)))

helen írta...

Jóóó lett!
Egyébként be kell vallanom, hogy mióta torokfájós vagyok, itthon is hordom... :) Addig csak kabát alá, de most már eléggé kihasznált darab lett. Lehet, hogy kapok magamtól másikat is ;)

Timici írta...

én még csak a fotó kedvéért vettem fel:o) vhogy nincs olyan kabátom, amihez kellene. Tudom vicces, de csak most jöttem rá, hogy fel akartam venni. Mindegyik kabátom magas nyakú és tépőzáras kapucnis, így a sálra vagy hasonlóra nem igen van szükségem.:o) No majd ha torokfájós leszek elhordom idebent én is:o))))