szombat, november 01, 2008

álpatchwork neszi



Ezt a Tilda-s neszit még tavasszal követtem el. Az anyaga nyomott mintás patchwork hatású vászon, kissé műszálas, igazából egy bordó táska bélésének vettem, de gondoltam miért ne készítenék hozzá egy neszit, hogy szett legyen. Szerintem egy nőnél nincs olyan, hogy nem kell több nesszeszer, legalábbis én bármennyit képes vagyok megpakolni.:o) Arról nem is beszélve, hogy gyengém a nesszeszer, meg a különböző kozmetikumok is. Évekbe telt mire leálltam a rúzsvásárlással annyira bennem volt, hogy kell egy újat vennem, de a fiaim születése óta évente max. 3szor rúzsozom magam, így hát teljesen értelmét vesztette az újabb és újabb színek beszerzése.
A tűzése szándékosan nem egységes, ezzel is erősítve a patchwork hatást és mert szeretem a varrógépem(Pfaff 2030)hímzésmintáit.:o)

3 megjegyzés:

Nina írta...

Szia Timi :)
Örömmel látom, hogy ismét folytatod a blogodat!
Szép ez a nesszeszer, jó lehet egy olyan okos gép, amivel ilyen szép tűzéseket tudsz készteni :)

Delfike írta...

Szia Timi!Most olyan boldog vagyok.Örülök,hogy megtaláltalak itt is.Minden bejegyzésed olvasni fogom.
Delfike

Timici írta...

Nina, köszi:o)jó kis gép ez, persze azóta már vannak sokkal jobbak is.

Delfike, én is örülök Neked, köszönöm ha olvasol majd, remélem lesz is mit.:o)