péntek, február 25, 2011

egy peches nap margójára...

kb. egy hete hogy meg vagyok fázva, tegnap óta a torkom is fáj és ma reggel ehhez társult, hogy fáj a hátam, mint amikor az ember nagyon meg van fázva.:(
Nem mondom, hogy most ennek nagyon tudok örülni...de az még rosszabb, hogy Balázsom is lebetegedett. Reggel mikor átjött az ágyunkba, igen csúnyán köhögött, öklendezett, aggódtam, hogy hányni fog, de szerencsére az ágy megúszta. Nem úgy a fürdő, ahol végülis összejött a róka-móka.:(

Mivel amúgy sem terveztem ma oviba vinni(fáradt vagyok, nehezemre esik naponta 6szor felcuccolni a srácok hurcibálására, egy napot igazán kivehetünk:o)) miután Bencét elvittük a suliba(ő nem lazíthat sajnos) elmentünk kettecskén a Sparba. Hogy legalább a legszükségesebb dolgokat megvegyünk, mert a hűtőnk napok óta csökkent készletekkel rendelkezik. Alig értünk az első sor végére Balázsom újra köhögni, öklendezni kezdett, majd háromszor egymás után könnyített magán.:( Szerencsére ez a bolt nagyon gyér forgalommal rendelkezik és épp árufeltöltés volt, így szóltam, hogy kérnénk egy felmosást.:S Gyermekem arca hamuszürke volt, így kapkodva a legszükségesebbeket dobáltam a kocsiba, hogy hamar szabaduljunk. A kasszánál már jobb színe volt és nagy vidáman válogatott a mese dvd-k között.:o) Azért a kocsiban hazafele kértem, hogy szorongasson egy zacsit, amit végül nem használt.
Azóta béke van, de félek még nem vagyunk túl a dolgon...:/

Amúgy is jó napunk lesz, mert Bencééknél farsang van délután, mehetek érte kettőre, majd vihetem vissza 3-ra, utána a körzetihez a táppénzes papírért, ami mindig egy "élmény", mert sosem tudni mit szedek össze a váróban.:S Aztán 6-ra vissza a sulihoz Bencéért.
Igazi lazítós nap.

Miután kipakoltam a kocsiból és becipeltem a vásárolt cuccokat, főztem egy citromos teát és ettem hozzá pár falat hagymás bagettet. a végén olyan furcsa érzésem volt. Aztán az is kiderült, hogy miért: az első plasztikázott fogamból letört egy darab.:((((((
Miért? miért most? miért ez? miért velem?...
jövő héten már minden napra van vmi tennivalóm(hétfő-TBbe menni, kedd-belgyógyászhoz menni a cukor miatt, szerda-ctg-re menni, csüt.-fodrászhoz menni, pénteken talán nincs semmi, de fogorvos sincs) szóval a fogorvos tuti nem fér bele:( Viszont ha most nem megyek el, nem tudom mikor lesz rá alkalmam....áááá, nem hiszem el...

Legszívesebben lefeküdnék aludni(amúgy is jól esne), hogy már több rossz dolog ne történjen.:)

3 megjegyzés:

Dora írta...

Ez tényleg nem egy fényes nap. Sajnálom a fogat, de én is mindig így érzem, hogy vannak dolgok amik egyszerűen hihetetlen, de nem férnek bele az időbe :(

nöné írta...

Ó, Te szegény!!!Sajnálom, és jobb napokat kívánok!

dviki írta...

Mit is mondjak ill írjak?! ismerős, van amikor minden összejön. :-(
Fel a fejjel és gondoljunk arra, hogy nemsokára mindannyian jobban lesztek!
Gyors gyógyulást neked és Balázsnak is! :-)

Most nézem a "babaszámlálódon", hogy már csak 1 hónap?!???!!! :-)))