szombat, február 26, 2011

egy nehéz nap, nehéz éjszakája...

azt reméltem, hogy egy igen megterhelő nap estéje, éjszakája már egy fokkal jobb lesz, ám sokkal rosszabb lett...

délután 4kor Balázs elaludt, még szerencse, hogy Bencét hazahozta a farsangról az egyik osztálytársának az anyukája. Mire 6kor felébredt Balázs már 38,5 volt a láza, ami dacára a lázcsillapítónak egészen 39,4-ig is felkúszott:( aztán este 9kor úgy tűnt, hogy talán megy lefele, el is aludt, de kb. 10 perc után minden visszajött belőle amit dél óta evett(kb.3kanál borsófőzelék és egy kiflicsücsök):(. Miután mindent lehúztam, kiöblítettem, átöltöztettem, a nappali kanapéján megfigyelés alá helyeztem a gyeremeket. Sajnos éjfélre ismét 39,4es lázat mértem, jöhetett a hűtőfürdő. Utána jobb lett, egészen fél 5ig, mikor is megint 39,2es lázat mutatott a hőmérő. Adtam lázcsillapítót és most itt figyelem, hogy hogyan reagál rá...mondanom sem kell, hogy a lázcsillapító szirup kupakja, amit fejjel lefelé fekcsendővel kell megszívni, még sosem jött ki az üvegből csak most, így az összes takaró és a pizsamám is édes szirupban úszik. Holnap nem lesz gond többször is megtölteni a mosógépet.:/

Azontúl, hogy aggódom a kisfiamért, izgulok, hogy nehogy én is elkapjam tőle, most így a vége felé nagyon nem szeretnék beteg lenni és örülnék ha a baba sem kapna el semmit. Nem hiányzik sem egy koraszülés sem egy kórházas beutaló.:(

drukkoljatok, hogy megússzuk, köszi.:o)

8 megjegyzés:

Ahama írta...

Timikém nagyon szorítok neked, sok erőt kivánok a nehézségek leküzdéséhez. Bízzunk abban, hogy a bölcs természet kidolgozta már a módszert amivel az anyai szervezet megvédi a pocaklakókat a külső ártalmaktól.
Ne keseredj el, nemsokára együtt örülünk majd a babának.(és ha ez segít, nem vagy egyedül a gondoddal, láz, hányás, hasmenés volt nálunk is a heti program:( ).

peony írta...

Szorítok Nektek!

Tündérke írta...

Én is nagyon drukkolok!!!
Anna nem úszta meg kórház nélkül a hányásos dolgot, SZIGORÚAN megtiltom, hogy kövessétek a példánkat :-)

Névtelen írta...

Én is drukkolok! :)

King.art írta...

Szorítok nektek, kitartást így a végére!

Edit írta...

Hú, Te szegény! :( Annyira borzasztó, amikor a gyermekeinket látjuk betegen... Olyan kis védtelenek.
Vigyázz magadra!

veteményünk írta...

Jaj, de sajnálom Timi! Gondolok Rád, sok erőt, kitartást, nagyon bízom benne, hogy hamar túl lesztek rajta és Te pedig nem kapod el!

Timici írta...

köszönöm szépen a kedves szavaitokat, nagyon jólestek:o) kopp-kopp, talán túl vagyunk a dolgon...de nem akarom elkiabálni