péntek, augusztus 07, 2009

Zsuzsi játékot hírdetett

Zsuzsi játékot hírdetett, a nyeremény a fenti képen látható, hogy ehhez mit kell tenni, megtudhatod itt!
Jelentkezési határidő: 2009.09.09.

Én ezzel a munkámmal szeretnék bevezniMERT ez volt életem eddigi legnagyobb patchwork munkája,
MERT nagyon szerettem készíteni és akkori tudásom legjavát beleadtam,
MERT öröm volt átadni az ajándékozottnak,
MERT úgy hozta az élet, hogy visszakerült hozzám és nézegethetem majd kedvemre,
MERT arra az időszakra emlékeztet, amikor a férjemmel még csak ketten voltunk,
MERT szép (nekem).

2 megjegyzés:

Judit írta...

Erről a játékról nem is hallottam, amit te készítettél, nagyon szép! Drukkolok, hogy nyerj:)
Ellenben kérnék egy email címet, hogy ha érdekel a Tralala kép:)

Timici írta...

köszönöm szépen, kedves vagy!:o)
előre köszönöm a mintát is, mail címem:
timea pont kucsera @ gmail pont com