kedd, augusztus 04, 2009

Polyvore játék Ancsánál


Ancsa kollázsos játékára én a fenti képpel neveztem.
A játék részleteit itt találod meg!
jelentkezni : 2009.szeptember 1-ig lehet.
Jó játékot!

Nagyon tetszenek Ancsa munkái, eddig csak csodáltam őket,
de a csikóhalas szettje után nem bírtam megállni, hogy ne rendeljek Tőle néhány szépséges darabot, már folyamatban is vannak, hamarosan mutatom őket.:o)

Amúgy nem igen értek a kollázs készítéshez, de egyrészt kihagyhatatlan az ajánlat, hogy nyerhetek egy kricsár ékszert, másrészt a többi kollázst nézve kedvet kaptam hozzá.:o) Nem pont úgy sikerült ahogy szerettem volna, jó lett volna még több ékszert beilleszteni, de vmiért nem hagyta magát, azért a végeredménnyel elégedett vagyok:o).
Szerintem még fogok ilyesmivel próbálkozni, mert nagyon tetszik.

1 megjegyzés:

Suzi írta...

Gyere nézz be hozzám!!