hétfő, szeptember 13, 2010

képek...


ez lenne a készülő Lace Leaf Shawl uruguayi lace merinóból

ez a Baktus készül Balázsnak, tolnai merinóból, már a fogyasztás résznél járok, csak lusta voltam újra fotózni:S

Ez a Thorpe sapi Balázsnak készült(már csak le kéne szedni a tűről), de lehet túl nagy lesz rá:(.
Sajnos nem tudtam folyamatosan rápróbálni a harisnyatűk miatt:S, kárba nem fog veszni, ha mégis túl nagy és mosás után is az marad, mert a férjem azt mondat elhordja szívesen, ilyet is ritkán hallok;o)
3,5es tűvel készült Schachenmayr Cotton Eco fonalból(vaj, drapp) nagyon finom tapitása van, kötni is szuper volt.

ez a sapka a férjemnek készül, már csak fogyasztani kéne, de ahhoz ugye próbálnia kellene...azért remélem nemsokára leszedhetem a tűkről.
6os tűvel készül, uruguayi worsted merinóból


ez lenne az én Ishbelem, tolnai merinóból 6os tűvel készülget,
már ebből sem hiányzik sok, de most a sapik miatt szünetel a folytatás:o)
Azt már biztosan tudom, hogy egyszer elkészítem egyszínű fonalból is.


Szerintem még nem mutattam ezt a hímzésemet, nem épp aktuális állás, de most ez volt a gépen kéznél.:o) Ez az első gyöngyös hímzésem, új élmény, eddig még nem volt vészes, mert nem volt sok gyöngy ezen a részen.:o)
Nora Corbett T betűje lesz egyszer majd, ha elkészül...

Ő pedig az én drága kissebbik fiam, Balázs(4éves), örökké mosolygós.:o)
Bencéről is mutatok majd, csak ő ugye most az iskolapadot koptatja.:o)

15 megjegyzés:

aarkus írta...

Hát nem unatkozol, látom! :-) Gyönyörűek a fonalak, meg a készülő holmik, de persze, hogy a legutolsó kép varázsol el legjobban! :-))

Cserny Cherry Ildikó írta...

Nagyon tevékeny vagy, szuperek a készülő szépségek!

Andulka írta...

Nagyon aranyos a kisfiad!

A kötött dolog is nagyon szépek, kiváncsi leszek a kész hímzésre!

Andulka írta...

Nagyon aranyos a kisfiad!

A kötött dolog is nagyon szépek, kiváncsi leszek a kész hímzésre!

Melinda írta...

:))
Végre mutatsz valamit - s milyen sok mindent! Szépek.
Kicsi fiad cukor!:x

Anice kötős blogja írta...

Mennyi szépség, igen szorgalmas vagy.

nöné írta...

Na jól van, látom, Te sem tétlenkedsz:o) Mind szépek lesznek, de engem legjobban a Férjednek készülő sapesz varázsolt el. Nagyon szépen van kötve, és izgalmasan alakulnak színecskék:o)

Irenka írta...

Ígéretes holmik! Nekem is párod leendő sapija tetszik pillanatnyilag leginkább, plusz a leveles.
A kisfiad helyes kölök!

Lucile írta...

Good job with all these project !!!
I like very much the first shawl.......

Namata írta...

Nagyon szépek a kézimunkáid .Látom Te sem egyet alkotsz egyszerre !:)
A kisfiad is nagyon helyes gyerkőc !

Kriszti írta...

A kis drágát a végére hagytad? Gyönyörű nagyfiú már Balázs is.

Mindegyik munkád nagyon szép lesz. Kiváncsian várom a folytatást. Látom, Te sem tudsz csak egy-egy kötést elkezdeni. Sapikat nekem is kötnöm kell...

Timici írta...

Köszönöm szépen mindenkinek a kedves szavakat:o) főleg a minipasimat illetően:o)))
igyekszem hamarosan kész munkákat mutogatni;o)

Judit írta...

Szépeket mutattál! Nagyon helyes kis legényed van! :)
A T betűdnél, valami álomszép, az a lilás gyöngy! :)

Timici írta...

Judit,
köszönöm, hogy meglátogattál és a kedves szavaidat is:o). Én is odavagyok azokért a gyöngyökért, amik ezen a képen lesz majd;o), drukkolok, hogy Te is be tudd szerezni, ami még hiányzik!

Judit írta...

Nálam már megoldódni látszik a helyzet, úgyhogy nemsokára gyöngyözök! :)