csütörtök, szeptember 30, 2010

Genetika

ott jártam tegnap délután.
Mit mondjak a magyar egészségügyi semmit sem változott...
A rendelés elvileg 14.00tól-16.oo-ig tart, ezért ajánlották a telefonban, hogy fél kettőre menjek. Akkor már 3an ücsörögtek a váróban:S és szépen jöttek a többiek is, olyannyira sokan, hogy nem volt már elég ülőhely.:/ Egészen 3óráig semmi nem történt, vagyis csak a leleteket osztogatták ki, de senkit nem hívtak be. Végül fél 4kor én voltam az első, amit nem értek, de nagyon hálás voltam, hogy nem kell tovább várnom.

A genetikus nővel végigbeszéltük a családfámat, hány fiú, hány lány, kinek és egészségesek-e.
Majd jöttem én, a hány terhesség, ebből hány élő? na ekkor csak a meglévő gyerekekről beszéltem először és a tavaly elvesztett babánkról, amikor is azt írta a lapra, hogy lepényi mintavétel.
Utána megjegyeztem, hogy vetélés volt több is csak korábban.
Mikor megtudta, hogy akár 5vetélésen is volt az elmúlt években, már inkább a magzatvizes mintavételre voksolt.
Ennek nagyon megörültem, mert eleve ezt szerettem volna.

A dokim szerint minden ok a babánkkal, úgyhogy az idő nem sürget, ráadásul az utóbbi vizsgálat sokkal komplexebben vizsgálja a kromoszómarendellenességeket, így a nagyon ritka eltérés is kiderülhet.

Ezután kerültem a főorvoshoz, aki megcsinálta az ultrahangvizsgálatot.
Szerinte is minden ok, és a baba szerinte is fiú, akár csak múlt héten a dokim szerint.
Úgyhogy nagyon meg fogok lepődni, ha a genetikus mást fog mondani.:o)

17 megjegyzés:

Anice kötős blogja írta...

Jé, csak most vettem észre a bébi logót, gratulálok!

Én is voltam genetikán, tavaly szept végén mintavételen.

Dora írta...

Mi, mi, mi, mi?!?!?! Jó, ég! Babát vársz?! És el sem mondtad?! Jaj, nagyon nagyon nagyon gratulálok!

nöné írta...

Akkor most örülünk:o)

borsoo írta...

Örülök, hogy minden rendben :)

melcsilla írta...

Timi, örülök, hogy minden rendben, sok sikert! Csak a napokban vettem észre nálad a babácskát a blogon, gratulálok!

Kriszti írta...

Örülök, hogy ilyen jó hírekkel jöttél. :) Vigyázz Magatokra!

aarkus írta...

Látom, nem csak én lepődtem meg, nagyszerű, csodálatos hír, jó egészséget nektek! :-))))

Klaudia írta...

Gratulálok:)

Varga Gabi - Barka Fonal írta...

Jaj, nem is tudtam, hogy babát vársz. Gratulálok! Szorítok, hogy minden rendben legyen. Még egy kisfiú, wow! :)

Névtelen írta...

Gratula! Akkor minden rendben veletek, ez a lényeg!

Timici írta...

Anice,
köszi, aranyos vagy! Genetika ügyben írok privit, ok?:o)

Dóri,
igen, igen:o) senkinek sem mondtam, míg nem volt minden ok, anyósom még most sem tudja, mert majd személyesen:o)

Gyöngyi,
igen, most örülünk:o)

Orsi,
köszi, eddig minden rendben:o), de a neheze még hátra van...:/

Melinda,
köszi, rámfér a szerencse.:o)

Kriszti,
köszi, nemsokára írok mailt is ígérem;o)

Eszetr,
köszi, és a jókívánságot is, ez minden amit én is szeretnék: EGÉSZSÉG!:o)

Klaudia,
köszi Neked is.:o)

Gabi,
köszönöm hogy benéztél hozzám:o) és a jókívánságokat is, a drukk nagyon rámfér.:o) 3fiú, belehúztunk a jóba:O), ennek azt hiszem igazából majd kamaszkor környékén lesz jelentősége nagyon is.:o)))

Ágikám,
köszönöm, igen minden rendben velünk.:o)

Anice kötős blogja írta...

OK, várom a leveled

Judit írta...

Szívből gratulálok én is! :))

Kicsiny Györgyi írta...

Gratulálok én is, ez szuper jó hír!

Silerika írta...

Én is most látom csak a baby-s lógót a jobb felső sarokban!Gratulálok!!! Ennyien szurkolunk nektek, minden rendben lesz, jó egészséget!! :o))

Timici írta...

Judit, Györgyi, Erika,
aranyosak vagytok! köszönöm szépen:o)

Judit írta...

Gratulalok a Pocaklakohoz!!!!