péntek, április 23, 2010

mutogatok

Ezt a szép és illatos levendulás zsákocskát Zazaleától kaptam.
Köszönöm szépen itt is.:o)


Ezt a szépséges fülbevalót pedig Bomboneira játékán nyertem, nagyon örülök neki.
Köszönöm szépen ezúton is!:o)


ez pedig az immár egy hete kész Springtime Bandit kendőm, amit azóta sem sikerült blokkolnom.:( Gondoltam csak akkor teszem fel, ha már teljes pompájában látható, de az még úgy tűnik odébb van.:S így inkább megmutatom:o)
(tolnai egyágú mogyoró merinógyapjú 6os tűvel kötve, 94gr)

közben mindenféle ajándékokat bütykölök, amikor épp nem temet maga alá a házimunka, gyerekezés, kertezés (szóval egyre ritkábban sajnos) ezért is nem tudok mostanában mutogatni semmit, de hamarosan fény derül a titkokra;o)

9 megjegyzés:

honfiviki írta...

Úgy örültem, hogy megmutattad a kendődet, mert én is hasonlót készülök kötni. Megkérdezhetem, hogy hány szemmel kezdted? És minden sorban szaporítottad?
Abszolút kezdő vagyok, de mielőbb belefognék az enyémbe, ezért a kérdezősködés.... :)

Andulka írta...

Hű, micsoda ajándékok! A kendő gyönyörű, de kár, hogy én ilyet nem tudok :-(.
A háttered nagyon aranyos!

Jucus írta...

Csodaszép a kendőd, nagyon ügyes vagy! A meglepijeid nagyon helyesek!

Dora írta...

Szép ez a kendő már blokkolás nélkül is :)

Kriszti írta...

Hú, már nagyon vártam a kendődről a képet. Az ajándékok is tetszenek. Remélem ami titokban készül, az is nemsokára felkerül a blogodra.

Jutka írta...

Szépek az ajándékok, de a kendő... ha én ilyesmit tudnék...:-)

Ahama írta...

Gyönyörű a kendő, hogy bírod ki, hogy nem blokkolod azonnal ? :)

Timici írta...

Viki,
belinkeletem a kendő elérhetőségét, ingyen letölthető pdf minta(angolul), mindent a leírás szerint kötöttem, ha kötés közben segítség kell szívesen segítek.:o)

Andi,
köszi, olyan édes ez a háttér, azonnal beleszerettem.:o) Kendő nem nehéz ám, csak bele kell vágni.;O)

Jucus,
köszi, örülök, hogy tetszik a kendő:o) tudom, hogy nem egy csipke remek, de tőlem ennyi telik.

Dora,
köszi;o) akkor nem is blokkolom:D, na jó majd mégis csak hogy lássam úgy milyen;o)

Kriszti,
köszi:o) én is remélem, hogy hamarosan mutogatok megint;o)

Jutka,
köszi, olyan kedves vagy! és olyan szépeket és nagyokat hímzel, bárcsak nekem is lenne annyi kitartásom, mint Neked!

Márti,
ha azt mondom, hogy még egyik kendőmet sem hordtam, akkor azt hiszem érthető, hogy miért bírom ki blokkolás nélkül.:D
Imádom őket kötni, de hordani nem igen tudom, majd ha már jobb idő lesz talán eljön az idejük, mert a széldzsekimhez nem passzolnak.

Irenka írta...

Nagyon tetszenek az alkotásaid, és igazán szép ajándékokat kaptál. A Springtime Bandit mintáját én is letöltöttem, hátha egyszer sor kerül rá. Irenka