szerda, július 29, 2009

képek nélkül

addig is míg a fotókat ide tudom varázsolni, elmesélem miket készítettem el mostanában

már egy hete elkészült az LHN Necessities képe, ami egyenlőre keretre vár és egy helyre a falon, de hol is? nem tudni...a hobbyszombán/varrós sarkom falán elnézegetném:o) hja hogy nekem olyanom nincs, ici-pici probléma:D

Kaptam Gyöngyitől egy mosolygós blog díjat, köszönöm szépen itt is!:o) Igyekszem majd többet mosolyogni, bár mostanában nehezemre esik, csak néha-néha jön össze, így inkább nem ígérek semmit...

Tegnap éjjel elkészült a kis kancsó a Lanarte teás képén és már tudom hogy nem a nagy kancsóval fogom folytatni, mert a fehér varrás ezen a világos anyagon nem igazán dob fel...remélem kitartok azért majd a végéig

Elkészült és épp most blokkolódik a bordó Rikker gyapjúból(régi vastagabb szúrósabb) a Shetland kendőm. Mivel nem tudtam, hogyan is viselkedik ez a gyapjú mosás után, mennyit nyúlik stb. megkérdeztem Krisztit, hiszen ő most fejezte be a Gailt, és végül megfogadtam a tanácsát és a főminta 10szeri ismétlése után az edging charttal folytattam. A lekötést pedig Moncsi oldaláról lestem el, mert az nekem mindig túl szoros szokott lenni, de most szuper lett. köszi Moncsi!
Aztán meglepődtem, hogy mennyire engedi a szinét a fonal és hogy vizesen milyen szaga van, míg szárazon semmi, remélem ez a szagmentesség blokkolás után visszatér. Nyugtassatok meg tolnai gyapjút kötögető lányok!!!
Viszont nekem picit szúrós ez a gyapjú, pedig kötve ezt sem éreztem, így tuti hogy csak felsőre tudom majd felvenni.:( Pedig gondoltam, hogy majd a nyaraláson páváskodom benne esténként.
Most töröm a fejem, hogy a többi tolnai gyapjúból mit kössek, mert a szúrósat nem szeretem, talán majd pulcsit a fiúknak, meg sapit, vagy nem is tudom...még képlékeny a dolog. Előbb ki fogom próbálni a tolnai merinót, mert egyrészt sálat fogok kötni a fiúknak, Gyöngyitől ellesve paralel kötöm majd a kettőt.:o) másrészt magamnak szeretnék nyakmelegítőt.

Mai napon megérkezett hozzám Erika borítékja, a blogján ajánlott fel újságokat nagyon kedvesen. Én pedig kapva-kaptam a lehetőségen és azt az Amelie újságot kértem el tőle, amit az újságosnál elszalasztottam. Az újságon kívül lapult még a borítékban 3 féle szépséges szalag és az Atarashi mintasablon. Nagyon szépen köszönöm Erika!
Nagyon örülök mindennek, ha lesz egy kis gyerekmentes időm meg is csinálom az ollótartót, mert már régóta szeretnék ilyet.

Ezen kívül várom a kezdést Titania kendő ügyben, bár még nem döntöttem fonal ügyben. Nagyon tetszene az uruguayi merinóból, de a minta szerint kevés lenne hozzá, azt pedig nagyon utálnám, ha a vége elött kicsivel fogyna el, de más hasonló vékonyságú fonalam nincs...dilemma!

ennyi történt 1hét alatt, mindenkinek csak jókat! jövök majd a fotókkal hamarosan;o)

3 megjegyzés:

nöné írta...

Timikérm Drága, jól összesűrítettél sok-sok mindent egy bejegyzésbe! Várom nagyon a képeket.
Tolnai: igen, én is tapasztaltam, hogy picinykét szúrós. Érdekes módon már néhány gurigát-motringot elhasználtam, de nekem belőlük még csak az 1. számú kék poncsóm van. És használat közben picit viszketett a nyakam, szúrt. El is szomorodtam, mert a rattan szekrénykém tele van velük. De, a merino szerintem irtó fincsi puha lesz. Majd egyszer...

Száradás után a szag elmegy, ne aggódj!

Silerika írta...

Örülök, hogy hozzád is megérkezett a csomag.:))

Timici írta...

Gyöngyi, köszi, szerencsére tényleg elment a szaga:o) képeket feltettem;o)

Erika, köszönöm szépen még egyszer:o)