szerda, április 01, 2009

folyamatban lévő kötéseim


Krisztivel megbeszéltük, hogy a tolnai bordó fonalból Shetland kendőt fogunk kötni.
Mivel a Gail kendőn az elején sok bontani valóm volt, csináltam egy kis próbakötést a Shetlandból(Kriszti remélem nem haragszol:o)) ez pedig a Laminariam, amin még volna mit kötni,
de egyre jobban érlelődik a gondolat bennem,
hogy lebontom és másik fonalból kötöm újra,
mert ebből a finom merino csodából nem az igazi.
A fonal csodás, a minta is szép, de nem passzolnak.
Ráadásul hiába ismételem mindegyik chartot maximum mennyiségben,
így is csakakkora mint egy nagyobb pártedli.:(


itt vannak a legújabb fonalaim, amit Erika volt olyan drága és lebizniszelt nekünk.:o)
köszönet érte itt is!
finom pihe-puhák, de még nem tudom mi lesz belőlük, eredetileg kendőt szerettem volna, de lehet hogy inkább a fiúk kapnak belőle majd vmit...tervezés alatt a dolog:o)ez volna az én GAIL kendőm
szegénynek a torka is véres:(
először is a minta értelmezése többször kifogott rajtam(köszönet Gyöngyinek a segítségért), így van 2 nagyobb luk is rajta,
mert volt ahol duplaráhajtást csináltam pedig nem kellett volna, de visszabontani már nem volt kedvem, jó lesz nekem úgy is;o)
másodszor pedig, nem tudom hogyan csináltam, de az első három tükörszimetrikus levél után, a következő mintaegységnél már a kendő közepére került a levél:S
Biztos hogy így marad, ettől lesz egyedi, de a következőnél
még ennél is jobban figyelek majd.;o)

ez pedig a Balázsnak (csigatempóban)készülő pulcsikezdemény, amit nagyon jó és haladós kötni, de eddig csak kétszer vettem elő, ejnye én!
pedig lassan már hordani is lehetne...no majd újra előveszem vmelyik este

a zoknimat nem fotóztam, mert csak egyszer volt a kezemben, így csak a szára van kész,
nagyon szuperül alakulnak rajta a csíkok, már most nagyon tetszik
remélem most az egyszer be is fejezem

9 megjegyzés:

Melinda írta...

Hű, mennyi szépség!:O A bordód gyönyörűűű, nekem a Gail is nagyon-nagyon tetszik (milyen fonal?), a Laminaria-d is szépséges. Hogy illenek-e vagy sem, én nem tudom megítélni, kendőben sajnos nem vagyok otthon.:( De a fonal pazar!:) A pilcsiba pedig tessen, kérem, belehúzni!;)

Kriszti írta...

Belekötöttél a Shetlandba? Nélkülem? :))
El kell hogy szomorítsalak. Nem lesz egyedi a GAIL-ed ... Legközelebb újra értelmezzük a mintát, hátha akkor már sikerül "rendesen" megkötni.
A többi is szépen alakul. Ügyes vagy.

Timici írta...

Melinda,köszönöm:o)
a GAIL fonala TAOS 100% gyapjú a Crystal Palace Yarnstól:o)
Laminaria fonal tényleg pazar, de talán egy csipkésebb kendőhöz jobban illene:S nem tudom...
Kriszti,meg tudsz bocsájtani?:o)) mikor nagyon magam alatt voltam, hogy nem megy a GAIL kellett vmi sikerélmény:o) de azóta nem nyúltam hozzá, majd adok előnyt ok?;o)
jajj, ezek szerint bevittelek az erdőbe:( ne haragudj, szerintem leírom a mintát kockás lapra hogy átlássam, mert tuti megkötöm még egyszer
Te megtartod vagy visszabontod?
köszi a többi is jobban haladna, ha végre nem ennyi megkezdett lenne:S

nöné írta...

Olyan aranyosak vagytok ezzel az átok Gaillel, Timikém és Krisztikém:o)

Mindegyik munka szépséges, és a lényeg, hogy sk. készültek. A Laminariát Te tudod, hogyan passzol a fonal és a minta, a fotó nem igazán adja vissza.
A bordó szépséges lesz, én azt valami nagy durranásra tartogatom, mert annyira szépséges, csak még ne jöjjön az a durranás, amíg félbe vagyok mással.

Timici írta...

Gyöngyi, most mondd meg, hogy csak kifogott rajtam:(. A Laminária fonal olyan mint az új festett pihe-puha tolnai csak kb. 3szor olyan vékony, ezért 4es tűvel kötöm, már csak 2ismétlés van hátra és a 2edging chart és középen még csak 30cm:(
a bordó valóban csodás, milyen durranást szeretnél, szétnézzek???

Kriszti írta...

Megbocsátok Neked bármit, de könyörgöm, ne nézz szét sehol, amig nincs kész a Gail és a Shetland kendő.

Névtelen írta...

Csupa csodás dolog készül nálad is!
Ezzel a kendőkötéssel annyira ügyesek vagytok!!!

Melinda írta...

Igen, Timi, te csak ne nézz most egy kicsit semerre se, nekem is haladnom kell még előbb mással!:DDD Sőt: én Shetland-et és Kirit sem tudok kötni...:((((( Nekem egy kicsit magasak ezek a minta leírások.:(
Ezt a TAOS-t majd alkalmasint megvizslatom!;) Köszi!:x

Névtelen írta...

Olyan jó együtt látni ezt a sok szépséget! Időközben rájöttem, hogy nekem nem szabad sokat elkezdeni egyszerre, mert frusztrál. Csak kapkodok egyiktől a másikig, úgy meg persze nem haladok. De szívem szerint így csinálnám és egyszerre élvezném a többféle mintát, fonalat, színeket.
Elismerésem a kitartásodért, hogy nem adod fel azt sem, ami nem áll a kezedre!